Regulamin serwisu rejestryonline.pl
Dokładamy wszelkich starań aby przedstawione w regulaminie informacje były jasne i zrozumiałe tj. niebudzące wątpliwości – tak by przeciętny użytkownik serwisu bez fachowej wiedzy mógł je odczytać i zrozumieć.
Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób świadczenia przez Usługodawcę usług drogą elektroniczną, za pośrednictwem serwisu internetowego www.rejestryonline.pl (zwanego dalej: „Serwisem Internetowym”).
Krajowy Rejestr Karny – instytucja zajmująca się prowadzeniem i stałą aktualizacją bazy danych, osób i podmiotów zbiorowych, które dopuściły się wykroczenia i zostały ukarane na drodze postępowania karnego.
KRK – patrz Krajowy Rejestr Karny
Rejestr Zastawów – baza danych której celem jest zabezpieczenie wierzytelności na rzeczach ruchomych i zbywalnych prawach majątkowych.
Apostle – pieczęć (klauzula) apostille na polskich dokumentach urzędowych w celu posługiwania się nimi w państwach, które podpisały konwencje haską z 1961.
Legalizacja – pieczęć (klauzula), uzyskanie legalizacji polskich dokumentów urzędowych w celu posługiwania się nimi w Państwach, które nie są stroną konwencji haskiej.
Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
Zleceniodawca – Klient – Użytkownik – Podmiot lub osoba występująca w imieniu podmiotu składająca zamówienie na usługi świadczone poprzez serwis rejestryonline.pl
Strona Internetowa Serwisu – oznacza strony internetowe, pod którymi Usługodawca prowadzi Serwis Internetowy, działające w domenie www.rejestryonline.pl.
Cennik usług, Cennik – lista zawierająca ceny Usług świadczonych za pośrednictwem Serwisu. Cennik usług może zawierać okazjonalne ceny promocyjne oraz listę cen za Usługi dodatkowe. W Cenniku usług uwzględnione są ceny w kwocie netto oraz brutto.
Usługodawca – Operator – Zleceniobiorca – oznacza Mierzwa Irena MIERZWA GROUP z siedzibą w 41-200 Sosnowiec, Lipowa 32 NIP 6441681191, REGON: 276085790 wpisaną do Ewidencji Działalności gospodarczej pod numerem 52250 (Obecnie CEIDG), będący jednocześnie właścicielem Serwisu Internetowego.
rejestryonline.pl – Marka usługi oraz skrócona nazwa serwisu internetowego www.rejestryonline.pl
Dni robocze – oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Regulamin – oznacza niniejszy regulamin Serwisu Internetowego.
CEiDG – oznacza Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej. Baza dancyh prowadzona przez MPiT której celem jest udostępnianie informacji o osobach fizycznych prowadzących działaność gospodarczą.
- Wszelkie prawa do Serwisu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej serwisu, a także do wzorców formularzy, logotypów należą do Usługodawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z regulaminem.
- Serwis internetowy jest udostępniany przez Usługodawcę za pośrednictwem sieci Internet i strony internetowej serwisu.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do umieszczania na stronie internetowej serwisu treści reklamowych dotyczących towarów i usług osób trzecich w formach stosowanych w sieci Internet.
- Zlecenia realizacji dokumentów / informacji, dokonać może każda osoba fizyczna lub prawna, na ogólnych zasadach uzyskiwania dokumentów z rejestrów państwowych.
- Korzystanie z Serwisu Internetowego oznacza każdą czynność Użytkownika, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi na stronie internetowej serwisu.
- Korzystanie z serwisu internetowego odbywa się wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w regulaminie.
- Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby korzystanie z serwisu internetowego było możliwe dla użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych.
- Usługodawca prowadzi bieżący nadzór nad funkcjonowaniem serwisu, zapewniając poprawność jego działania. Jednak nie gwarantuje stałej dostępności stron internetowych serwisu, jak również ich bezbłędnego funkcjonowania.
- Usługodawca podejmuje niezwłocznie niezbędne i dostępne środki w celu usunięcia przyczyn powstałych ewentualnych awarii.
- Informacje o awariach, modernizacjach, przerwach w świadczeniach usług publikowane są na stronach serwisu rejestryonline.pl.
- Użytkownik korzystając z serwisu internetowego nie jest uprawniony do jakiejkolwiek ingerencji w treść, strukturę, formę, grafikę, mechanizm działania serwisu internetowego.
- Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Użytkownika serwisu internetowego, strony serwisu internetowego lub usług świadczonych przez Usługodawcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszając dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Usługodawcy.
- Użytkownik jest uprawniony do korzystania z zasobów serwisu internetowego wyłącznie na własny użytek. Nie dopuszczalne jest wykorzystywanie zasobów i funkcji serwisu internetowego w celu prowadzenia przez Użytkownika działalności komercyjnej lub takiej, która naruszałaby interes Usługodawcy.
- Dostęp do usług serwisu rejestryonline.pl mają wszyscy Użytkownicy sieci Internet zdolni do zawierania umów o charakterze cywilnoprawnym.
- Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze stron serwisu internetowego to: przeglądarka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 8 lub Chrome 16 lub FireFox 10 lub Opera 11 lub Safari 5 lub nowszych oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Strona Internetowa Serwisu jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczość ekranu 1024×768 pikseli.
- Do skorzystania przez Użytkownika z pełnej funkcjonalności Serwisu rejestryonline.pl niezbędne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript i Cookies.
- W celu korzystania z usług w serwisie internetowym, konieczne jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej e-mail.
- Usługodawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać się może z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Użytkowników przez osoby nieuprawnione, dlatego Użytkownicy powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystając z sieci Internet.
- Niezbędne programy do właściwej obsługi serwisu oraz udostępnianych dokumentów:
- przeglądarka internetowa
- program od odczytu dokumentów PDF
- program do odczytu podpisu elektronicznego – opcja
- dostęp do poczty e-mail
- Sprzęt
- Komputer
- Telefon
- Tablet
- Z chwilą skorzystania przez Użytkownika z usługi po wypełnieniu przez Użytkownika formularza zamówienia Usługodawca udziela Zleceniodawcy nieprzenoszalnego prawa do użytkowania utworu przekazanego Zleceniodawcy za pośrednictwem serwisu rejestryonline.pl na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
- Licencja udzielona jest na czas nieokreślony.
- Przenoszenie przez Zleceniodawcę praw do korzystania z utworów na osoby trzecie jest zabronione.
- Klient w szczególności nie ma prawa do:
- Publikowania całości, części lub elementów serwisu rejestryonline.pl, oraz udostępniania serwisu rejestryonline.pl z serwerów ftp, http, na stronach WWW oraz za pomocą innych urządzeń służących do udostępniania informacji lub danych,
- Wprowadzania do obrotu całości, części lub elementów serwisu rejestryonline.pl,
- Użytkownik nie ma prawa do dokonywania jakiejkolwiek translacji języka oprogramowania serwisu rejestryonline.pl w celu odkrycia jego kodu źródłowego, jego odtwarzania, dekompilacji lub dezasemblacji.
- Klient bez uprzedniej pisemnej zgody Zleceniobiorcy nie jest uprawniony do zwielokrotniania lub rozpowszechniania przedmiotu praw własności intelektualnej, w tym przedmiotów praw autorskich lub praw własności przemysłowej, o których mowa powyżej, w całości lub w części jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie.
- Rozsyłania i/lub umieszczania w serwisie niezamówionej informacji handlowej (tzw. spam);
- Użytkownik nie może korzysta ć z Usług: – w sposób niezgodny z charakterem i przeznaczeniem Usług, – w sposób prowadzący do popełnienia czynu zabronionego w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa, – w sposób godzący w integralność serwisu lub systemu informatycznego rejestryonline.pl, – wbrew postanowieniom niniejszego Regulaminu oraz obowiązującego porządku Prawnego.
- Użytkownik / Zleceniodawca / Klient zobowiązany jest do:
- Korzystania z Usługi, w tym z informacji zawartych w rejestryonline.pl wyłącznie we własnym imieniu i na własne potrzeby.
- Nie powielania, modyfikowania, kopiowania lub wprowadzania jakichkolwiek poprawek lub zmian do programu wykonawczego lub definicji oprogramowania serwisu rejestryonline.pl,
- Nie ingerowania w zapis informatyczny oprogramowania rejestryonline.pl,
- Nie usuwania, obchodzenia lub zmiany ograniczeń technicznych w oprogramowania serwisu rejestryonline.pl,
- Nie używania serwisu rejestryonline.pl do świadczenia usług hostingowych.
- Nie korzystania z Serwisu rejestryonline.pl w sposób zakłócający jego funkcjonowanie, w szczególności poprzez użycie szkodliwego oprogramowania, skryptów lub urządzeń technicznych.
- Usługodawca zobowiązany jest do:
- Wykonania Usług z należytą starannością, dokładnością, kompletnością i rzetelnością, na zasadach określonych Regulaminem, z zastrzeżeniem ust. 4 i 5,
- Zachowania poufności danych osobowych powierzonych przez Zleceniodawcę do przetwarzania z zastrzeżeniem sytuacji określonych przepisami prawa,
- Zapewnienia dostępu do treści powierzonych do przetwarzania danych osobowych oraz ich poprawiania, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),
- Zapewnienia dostępu do aktualnych informacji o zakresie i sposobie świadczenia Usługi oraz treści Regulaminu.
- Usługodawca zastrzega, iż źródła pochodzenia dostarczonych informacji w serwisie rejestryonline.pl, jak również kryteria ich doboru, sposoby gromadzenia i przechowywania stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą zostać udostępnione Klientowi.
- Usługodawca może odmówić lub pozbawić Użytkownika prawa do korzystania z serwisu (blokując lub usuwając jego konto), jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów serwisu lub Usług oferowanych w ramach serwisu, ze skutkiem natychmiastowym, w sytuacji naruszenia przez Użytkownika jakiegokolwiek postanowienia niniejszego Regulaminu.
- Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego – zapytanie o niekaralność o osobie.
- Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego – zapytanie o niekaralność o podmiocie zbiorowym.
- Zapytanie o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego o obcokrajowcu | cudzoziemcu
Request for information about a person from the National Criminal Register of foreigner. - Zaświadczenia z Rejestru Zastawów Sądowych. DW1, DW2, DW3, DW4
- Wniosek o sprawdzenie ruchomości / praw majątkowych w Centralnym Rejestrze Zastawów Skarbowych
- Dokumenty i informacje z Rejestru Dłużników Niewypłacalnych
- Raport wiarygodności płatniczej z BIG InfoMonitor
- Raport płatniczy z BIG Krajowe Biuro Informacji Gospodarczej KBIG
- Raport płatniczy z BIG Krajowy Rejestr Długów KRD
- Raport płatniczy z BIG Krajowa Informacja Długów Telekomunikacyjnych KIDT
- Raport płatniczy z BIG ERIF
- Raport płatniczy z BIG BISNODE
- Duplikat decyzji o nadaniu numeru REGON
- Potwierdzenie nadania numeru NIP – NIP-5/W
- Organizacje Pożytku Publicznego
- Krajowy Rejestr Sądowy
- Apostille dokumentów
- Legalizacja dokumentów
- Tłumaczenia dokumentów urzędowych
- Poświadczony dokumnet z CEiDG
- Notarialne potwierdzenie za zgodnośćz oryginałem OnLine
- Zaświadczenie o posiadaniu lub nieposiadaniu nieruchomości
- Usługodawca udostępnia na swoim serwisie internetowym usługi wolne od wad.
- Pozyskane informacje pochodzą ze źródeł Państwowych / urzędowych i Usługodawca nie ma wpływu na treści w nich zamieszczone.
- Zamówienie usługi odbywa się poprzez wypełnienie przez Zleceniodawcę odpowiedniego formularza zamówienia w serwisie rejestryonline.pl.
- Aby usługa została wykonana prawidłowo Zleceniodawca winien wypełnić wszystkie pola w formularzu zamówienia. Brak wymaganych danych może mieć wpływ na prawidłową realizację zlecenia a następnie na uzyskanie odpowiedniego dokumentu / informacji. W takim przypadku Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności – patrz wyłączenie odpowiedzialności.
- Zlecenie za zrealizowane uważa się w chwili wysłania przez Usługodawcę danego dokumentu / informacji, pod wskazany adres (również e-mail), jaki podał Użytkownik w zamówieniu.
- Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest poprawne wypełnienie wszystkich wymaganych pól w formularzu zamówienia a następnie jego opłacenie.
- Klient wypełniając formularz zamówienia i przesyłając go do Usługodawcy składa ofertę kupna usługi.
- Zlecenie uznaje się za złożone w momencie wypełnienia formularza zamówienia oraz kliknięcia przez Użytkownika przycisku „Dalej – zamów i opłać”.
- Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest poprawne wypełnienie wszystkich wymaganych pól w formularzu zamówienia oraz przesłanie pełnomocnictwa dostępnego na ostatniej stronie zamówienia i/lub linku pełnomocnictwo dla osób fizycznych oraz podmiotów zbiorowych
- Pełnomocnictwo oraz podpis w nim zawarty musi być czytelny i w kolorze a oryginał pełnomocnictwa należy przesłać pocztą tradycyjną na adres rejestryonline.pl, skrytka pocztowa 81, 41-200 Sosnowiec, (41-200 Sosnowiec, Lipowa 32 – tylko dla przesyłek kurierem).
- Pełnomocnictwo do zapytania o osobie fizycznej musi posiadać tylko i wyłącznie czytelny podpis osoby której dotyczy zapytanie.
- Pełnomocnictwo do zapytania o podmiocie zbiorowym musi posiadać czytelny podpis osoby lub osób, które figurują w KRS do reprezentacji podmiotu oraz pieczątkę tego podmiotu.
- Można również zamówić kuriera z rejestryonline.pl aby pobrał pełnomocnictwo. W tym celu należy skorzystać z linku zamów kuriera lub zaznaczyć opcję „zamawiam kuriera” w formularzu zamówienia.
- Podana kwota w formularzu zamówienia, jest kwotą przedpłaty. Ostateczna wartość usługi uzależniona jest od ilości stron i znaków przekazanych do tłumaczenia. Po dokonaniu tłumaczenia albo analizie dokumentu, przesłane zostanie stosowne rozliczenie/F VAT.
Kalkulacja wygląda następująco: 1 str tłumaczenia 1100 znaków to 88 zł netto. Końcowa cena, jaka zostanie podana po przetłumaczeniu dokumentów będzie wynikiem działania: [(liczba stron * 50zł)*23vat]* ilość sztuk. Niniejsze wyliczenie dotyczy tłumaczenia na j. angielski i j. niemiecki. Pozostałe języki podlegają kalkulacji uzgadnianej każdorazowo.
- Umowa zawierana jest od momentu opłacenia złożonego zamówienia i obowiązuje do momentu jego zrealizowania przez Usługodawcę.
- Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz świąt.
- Zlecenia opłacone (informacja od operatora płatności) w dniu roboczym przed godziną 12:00 mogą być realizowane tego samego dnia. Zlecenia opłacone w dniu roboczym po godzinie 12:00 realizowane są następnego dnia roboczego.
- Zlecenia realizowane są do 24 godzin od momentu otrzymania potwierdzenia płatności i/lub zaksięgowania wpłat, w szczególnych wypadkach nie więcej niż 48 godzin.
- Zlecenia z opcją wysyłki dokument z podpisem elektronicznym, realizowane są do 48 godzin od momentu otrzymania potwierdzenia płatności i/lub zaksięgowania wpłat, w szczególnych wypadkach nie więcej niż 72 godzin.
- Poprzez zrealizowanie zlecenia należy rozumieć wysłanie zamówionego dokumentu / informacji do Zleceniodawcy poprzez wybrany rodzaj wysyłki.
- Zlecenia złożone w dzień poprzedzający dzień wolny od pracy lub złożone w dzień wolny od pracy realizowane są w następny dzień pracujący.
- W przypadku wydłużonego czasu realizacji Zlecenia, informacja taka widoczna będzie na stronach serwisu rejestryonline.pl i/lub oraz na profilu w portalach społecznościowych.
- Aktualny czas realizacji publikujemy tutaj
- Zlecenia na pozyskanie dokumentu z KRK realizowane są do 48 godzin (dni robocze) od momentu otrzymania potwierdzenia płatności oraz prawidłowego pełnomocnictwa w szczególnych wypadkach nie więcej niż 72 godziny. Termin ten w głównej mierze uzależniony jest od Ministerstwa Sprawiedliwości które na wydanie odpowiedzi na zapytanie z KRK ma 7 dni.
Podając termin 48h bazujemy na aktualnym trendzie i obecnym doświadczeniu w pozyskiwaniu dokumentów z KRK. - Wstrzymanie wniosku przez Sąd powoduje wydłużenie czasu realizacji zlecenia do momentu otrzymania odpowiedzi z Ministerstwa Sprawiedliwości. Powyższe ma miejsce zazwyczaj w przypadku figurowania osób/podmiotów w KRK lub w celu wyjaśnienia nieścisłości/błędów w systemie MS. W takim przypadku Usługodawca nie bierze odpowiedzialności za wydłużony czas realizacji zlecenia. Patrz wyłączenie odpowiedzialności.
- Zlecenia na pozyskanie dokumentu z KRK dla obcokrajowców z terenu UE realizowane są w terminie 7 – 25 dni roboczych od momentu otrzymania potwierdzenia płatności oraz prawidłowo przesłanego pełnomocnictwa. Termin ten uzależniony jest od uzyskania informacji z Państw członkowskich UE i może ulec zmianie (+/-).
- Aktualny czas realizacji publikujemy tutaj
- Realizacja zleceń nie powinna być dłuższa niż 14 dni roboczych od momentu otrzymania potwierdzenia płatności. Ustawowy czas w jakim urząd ma czas na odpowiedź wynosi 31 dni, jednak standardowy czas w jakim Usługodawca zazwyczaj uzyskuje informację, wynosi poniżej 14 dni. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas realizacji zlecenia spowodowany działaniami urzędu.
- Podany czas realizacji 14 dni dotyczy przesłania informacji w wersji elektronicznej poprzez e-mail. Czas realizacji wysyłki papierowej poprzez operatora pocztowego lub kuriera wynosi w przybliżeniu + 7 dni od wysłania informacji o zrealizowaniu zamówienia na e-mail (nie powinien być dłuższy niż 21dni robocze).
- Aktualny czas realizacji publikujemy tutaj
- Zlecenia realizowane są do 21 dni roboczych od momentu otrzymania potwierdzenia płatności i od momentu w którym Usługodawca otrzyma dokument do apostille lub legalizacji. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas realizacji zlecenia spowodowany działaniami urzędu.
- Jeżeli Usługodawca otrzymał zlecenie na pozyskanie dokumentu a następnie na nadanie mu apostille lub legalizacji, to wydanie zamówionego dokumentu odbywa się po uzyskaniu apostille lub legalizacji. Należy przez to rozumieć, iż czas realizacji pozyskania danego dokumenty wydłuża się o czas pozyskania stosownej klauzuli.
- Aktualny czas realizacji publikujemy tutaj
- Zlecenia na duplikat decyzji o nadaniu numeru identyfikacji podatkowej NIP realizowane są do 10 dni roboczych od momentu otrzymania potwierdzenia płatności.
- Zlecenia na zaświadczenie o nadaniu numeru identyfikacji podatkowej NIP realizowane są do 10 dni roboczych od momentu otrzymania potwierdzenia płatności.
- Aktualny czas realizacji publikujemy tutaj
- Zlecenia na pozyskanie dokumentu ReGON realizowane są do 48 godzin (dni robocze) od momentu otrzymania potwierdzenia płatności oraz prawidłowego pełnomocnictwa.
- Aktualny czas realizacji publikujemy tutaj
- Standardowo tłumaczenie wykonywane jest w terminie do 4 dni roboczych przy założeniu, iż dokument posiada do 10 stron.
- Czas oczekiwania na poświadczony dokument z CEiDG, wydawany przez MPiT, nie powinnien być dłuższy niż 10 dni roboczych.
- Aktualny czas realizacji publikujemy tutaj
- Zlecenia na pozyskanie notarialne poświadczenie otrzymanego dokumentu, realizowane są do 3 dni roboczych, liczonych od momentu otrzymania oryginalnych dokumentów, na podstawie których ma zostać sporządzona poświadczona kopia oraz otrzymania potwierdzenia płatności. W szczególnych wypadkach nie więcej niż 5 dni roboczych.
- Notarialnego poświadczenia dokumentów dokonuje aktualnie współpracująca z Usługodawcą Kancelaria Notarialna.
- Jeżeli w zamówieniu zostanie wybrana opcja wysyłki kurierem lub pocztą, a pola dane do wysyłki nie zostaną wypełnione wówczas dokumenty zostaną wysłane na adres, wpisany w polu Zleceniodawca.
- Jeżeli Zleceniodawca nie wskaże formy wysyłki w formularzu zlecenia oraz nie wskaże formy kontaktu, dokumenty wysyłane są listem zwykłym.
- W chwili odbioru przesyłki kupujący powinien sprawdzić stan i zawartość przesyłki w obecności listonosza lub kuriera.
- Podanie numeru telefonu w polu Zleceniodawcy jest jednoznaczne ze zgodą na przekazanie tego numeru Kurierowi. Pod podany numer Kurier kontaktuje się z Zleceniodawcą.
- W przypadku wybrania opcji wysyłki pocztą e-mail (Skan oryginału), na wskazany w formularzu zamówienia adres e-mail, wysyłany jest link, z którego można pobrać zamówione dokumenty. Dokumenty dostępne są w postaci pliku PDF przez okres 14 dni. Jeżeli nie zostaną pobrane w tym terminie, można wysłać do Nas email z prośbą o ponowne ich udostępnienie. Po okresie 30 dni zostają trwale usunięte i nie możliwe jest ich ponowne udostępnienie
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy leżące po stronie Zleceniodawcy w skutek, których Zleceniodawca nie będzie mógł odebrać zamówionych dokumentów.
- Do błędów należą między innymi:
- Błędne ustawienie konta pocztowego,
- Brak możliwości odbierania/wyświetlania załączników,
- Różnego rodzaju ustawienia na serwerze Zleceniodawcy – operatora Zleceniodawcy,
- Inne, nie leżące po stronie Usługodawcy.
- W przypadku wybrania opcji wysyłki pocztą e-mail lub pocztą e-mail dokument elektroniczny, na wskazany w formularzu adres email wysyłany jest link, z którego można pobrać zamówione dokumenty. Plik jest dostępny w postaci pliku PDF oraz pliku xades przez okres 14 dni. Jeżeli nie zostaną pobrane w tym terminie, można wysłać do Nas email z prośbą o ponowne ich udostępnienie. Po okresie 30 dni zostają trwale usunięte i nie możliwe jest ich ponowne udostępnienie.
- Skan dokumentu – jest to dokument zeskanowany z rozdzielczością 600 dpi.
Jeżeli wybrano również wysyłkę listem, dokument może być skanowany z rozdzielczością 300 dpi - Dokument elektroniczny – jest to dokument przesłany drogą elektroniczną z Ministerstwa Sprawiedliwości opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokument zawiera dokładnie te same informacje co jego drukowany odpowiednik z wyjątkiem pieczątki oraz podpisu.
- Podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą certyfikatu kwalifikowanego oraz złożony za pomocą bezpiecznego urządzenia do składania podpisu elektronicznego, jest równoważny podpisowi własnoręcznemu. Wymagania ustawy i przepisów wykonawczych dotyczą m.in. poziomu zabezpieczeń sprzętu, niepowtarzalności pewnych danych i metod obsługi klientów. Dokumentem takim należy posługiwać się w formie elektronicznej (podpis elektroniczny). Możemy go też wydrukować – jednak na wydruku brak będzie informacji o podpisie.
- Program do odczytu podpisu elektronicznego znajdziesz tutaj
- Przy zamówieniu dokumentów w wersji elektronicznej – skan oryginału, oryginały papierowe przechowywane są przez okres 30 dni a następnie są niszczone.
Klient ma możliwość prosić o dosłanie oryginału zamówionego dokumentu w terminie 29 dni po zrealizowaniu zamówienia, po uiszczeniu dopłaty do wysyłki: list 18.45, kurier 44.28 brutto. - Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu prawidłowej realizacji Usług.
- Użytkownik, podając dane osobowe w formularzu zamówienia, oświadcza, że są one zgodne z prawdą oraz wyraża zgodę na przetwarzanie tych danych
- Pełna klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się tutaj.
- Usługodawca stosuje mechanizm plików "cookies", które podczas korzystania przez Użytkowników ze stron internetowych serwisu, zapisywane są przez serwer Usługodawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Użytkownika.
- Stosowanie plików "cookies" ma na celu poprawne działanie stron internetowych serwisu na urządzeniach końcowych Użytkowników. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Użytkownika oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Użytkowników ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. „Cookies” nie mają na celu identyfikacji Użytkowników.
- Usługodawca stosuje mechanizm plików cookies w celu:
- Zapamiętania informacji o urządzeniach końcowych Użytkowników;
- Weryfikacji i rozwoju swojej oferty;
- Zbierania danych statystycznych.
- Każdy Użytkownik może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Usługodawca wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Stron Internetowych Serwisu
- Cookies są nieszkodliwe ani dla komputera ani dla jego użytkownika i jego danych. Warunkiem działania cookies jest ich akceptacja przez przeglądarkę i nie usuwanie ich z dysku.
- Błędne wypełnienia formularza zlecenia (złe dane podmiotu) powoduje brak możliwości uzyskania w sądzie / urzędzie stosownego dokumentu / informacji. W takim przypadku usługę traktuje się jako zrealizowaną a koszty poniesione przez Zleceniodawcę nie zostają zwracane. Usługodawca nie sprawdza poprawności wpisanych danych do formularzy zamówień, nie waliduje danych przyjmując, iż Zleceniodawca wpisuje właściwe dane w odpowiednie pola formularza zamówienia.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
- Błędy w dokumentach wydanych Usługodawcy przez urzędy i instytucje państwowe. Dokumenty te traktuje się jako wiarygodne w 100%.
- Uszkodzenie albo zagubienie albo nieterminowe dostarczenie przesyłki przez operatora pocztowego lub Kuriera zgodnie z art. 548 § 2 K.C. z wyłączeniem Konsumentów 548 § 3 K.C.
Usługodawca gwarantując dostarczenie danego dokumentu w danym terminie opiera się wyłącznie na zasadach dostarczania przesyłek, jakie gwarantuje operator pocztowy oraz Kurier. - Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki nieodebrane przez Klienta lub niedostarczone przez Przewoźnika. W przypadku Poczty Polskiej przesyłki nieodebrane przez Klienta nie są odbierane przez Usługodawcę. Poczta Polska przekazuje takie przesyłki do Urząd Pocztowy – Oddział Niedoręczonych Przesyłek Pocztowych – Koluszki, Koluszki, Kolejowa 4, Telefon: 44 714 16 71
- Opóźnienie w realizacji zamówienia spowodowane przez instytucję wydającą dokumenty.
- Opóźnienie w realizacji zamówienia spowodowane powstałymi obostrzeniami związanymi z COVID-19 lub innymi, ustanowionymi przez organy władzy publicznej w Polsce.
- Inne błędy i nieprawidłowości niezawinione bezpośrednio przez Zleceniobiorcę.
- Ze względu na technikę zbierania danych informacje zawarte w serwisie rejestryonline.pl mogą nie być ścisłe i kompletne (bazujemy na danych z urzędów i instytucji państwowych) i Usługodawca nie będzie z tego tytułu ponosić odpowiedzialności.
- Usługodawca nie odpowiada za szkody powstałe z przyczyn od niego niezależnych, w tym powstałych w wyniku nieprawidłowego korzystania z serwisu rejestryonline.pl przez Zleceniodawcę / Użytkownika.
- W granicach dopuszczalnych prawem Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody Użytkownika / Zleceniodawcy / Klienta, włączając w to straty z tytułu utraconych zysków lub inne przypadkowe, pochodne lub pośrednie szkody wynikające z użytkowania serwisu internetowego, w tym korzystania z informacji dostarczanych za pośrednictwem serwisu, oraz za nieterminowe otrzymanie dokumentów / informacji.
- Odpowiedzialność Usługodawcy względem Klienta ograniczona jest do wysokości sumy pieniężnej, którą Zleceniodawca / Użytkownik faktycznie uiścił z tytułu korzystania ze świadczonych Usług.
- Usługodawca w swoich działaniach, w głównej mierze opiera się na funkcjonowaniu instytucji rządowych. Dlatego też jakakolwiek: awaria, wolne, strajk – pracowników ministerstwa lub decyzja sędziego, kierownika jednosci, ministerstwa, może wpłynąć na terminowe wykonywanie usług przez Usługodawcę.
- Okres wzmożonych wyjazdów urlopowych pracowników sądowych i urzędów może być przyczyną opóźnień w realizacji dokumentów.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do realizacji tylko opłaconych zamówień, wobec których otrzymano potwierdzenie wpłaty od operatora płatności, faksem/e-mailem, zaksięgowane wpłatę na koncie Usługodawcy.
- Wysokość opłat za korzystanie z Usług jest każdorazowo przekazywana Zleceniobiorcy przed skorzystaniem z usługi i odpowiada wartości wskazanej Zleceniobiorcy w formularzu zamówienia.
- Końcowa cena jest składową opłat ustawowych, sądowych, urzędowych, usługi rejestryonline.pl, kosztów wysyłki oraz podatku VAT który na dzień sporządzania regulaminu wynosi 23%.
- Podane w formularzu zamówienia ceny usług wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- W przypadku zamówienia nieopłaconego w terminie do 3 (trzech) dni od daty złożenia zamówienia, Usługodawca ma prawo (może) skontaktować się z Zleceniodawcą na podany w formularzu zamówienia adres poczty elektronicznej (e-mail) lub podany numer telefonu celem sprawdzenia aktualności zamówienia.
- Składając zamówienie Zleceniodawca zobowiązuje się dokonać płatności za pomocą płatności OnLine poprzez serwis dotpay.pl, przelewy24, cashbill.pl, paypal.com lub poprzez wpłatę na konto Usługodawcy.
- Usługodawca nie prowadzi usługi za pobraniem.
- Za usługę pobierane jest wynagrodzenie w wysokości określonej przez aktualny cennik. Aktualny cennik jest umieszczony na stronie internetowej www.rejestryonline.pl
- Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego dotpay.pl, przelewy24, cashbill.pl, paypal.com
- Część usług dostępnych jest poprzez Infolinię o podwyższonej płatności. Każdorazowo dzwoniący informowany jest o kosztach połączenia poprzez Infolinię:
- Poprzez informację tekstową zamieszczoną przy numerze Infolini
- Poprzez komunikat głosowy przekazywany przez operatora usługi linii telefonicznej.
- Operatorem linii telefonicznej jest podmiot zewnętrzny – Sedecrem Sp. z o. o.
- Płatność sms
- W takim przypadku niezbędne jest wysłanie z telefonu komórkowego wiadomości o treści i numerze jaki został podany na stronie www usługi. W odpowiedzi zwrotnej wysyłany jest unikatowy, jednorazowy kod aktywacyjny, który należy wpisać w odpowiednie pola na stronie internetowej usługi.
- Warunkiem korzystania z Usług zamówionych za pomocą wiadomości SMS jest wyrażenie zgody na postanowienia niniejszego Regulaminu, oraz regulaminu operatora płatności SMS
- Zamówienia i płatności SMS mogą być dokonywane wyłącznie z polskich numerów telefonów
- Płatność elektroniczna poprzez centrum rozliczeniowe dotpay.pl, przelewy24, cashbill.pl, paypal.com
- Lista aktualnie obsługiwanych płatności poprzez serwis dotpay.pl, przelewy24, cashbill.pl, paypal.com podawana jest na stronie dotpay.pl, przelewy24, cashbill.pl, paypal.com.
- Wpłata bezpośrednia na konto Usługodawcy
- Strony ustalają, iż w przypadku trudności w wyegzekwowaniu kwot / roszczeń od Zleceniodawcy, Usługodawca przekaże sprawę do: Biuro Obsługi Wierzytelności MIERZWA INKASO, 41-200 Sosnowiec, ul. Lipowa 32, www.mierzwainkaso.pl
- Od zamówienia nieopłaconego w terminie, Zleceniodawca zobowiązany jest zapłacić Operatorowi za każdy dzień opóźnienia odsetki od zadłużenia przeterminowanego wg rocznej stopy oprocentowania równej czterokrotności wysokości stopy kredytu lombardowego NBP/dwukrotności stopy odsetek ustawowych. Aktualna stopa tych odsetek wynosi link do NBP
- W przypadku niespłacenia przez Zleceniodawcę należności w terminie, Zleceniodawca zobowiązany będzie do poniesienia kosztów obsługi nieterminowej spłaty, w szczególności:
- Koszty wezwań do zapłaty (150 zł),
- Koszty działań windykacyjnych (każda wizyta windykatora: 400 zł),
- Kosztów sądowych, procesowych, egzekucyjnych, pomocy prawnej zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawą Kodeks cywilny, Kodeks postępowania cywilnego, ustawą o kosztach sądowych, o komornikach sądowych i egzekucji, ustawowych opłat za czynności adwokackie i radców prawnych.
- Należności podlegają zaspokojeniu w następującej kolejności (o ile Usługodawca nie zadecyduje inaczej): koszty dochodzenia należności (wezwań do zapłaty, procesowe, egzekucyjne i inne), odsetki, prowizje, należność główna.
- F VAT wysyłana jest do Zleceniodawcy w wraz z zamówionym dokumentem.
- F VAT wystawiana jest na dane podane w polu – dane do F VAT.
- Usługodawca wystawia również Fakturę VAT/duplikat w przypadku otrzymania od Zleceniobiorcy dyspozycji dotyczącej wystawienia duplikatu VAT.
- F VAT wysyłana jest Zleceniodawcy na wskazany w zamówieniu adres zależny od wybranej opcji wysyłki.
- list polecony priorytet F VAT papierowa dołączona do dokumentów w przesyłce
- Kurier F VAT papierowa dołączona do dokumentów w przesyłce
- e-mail F VAT elektroniczna dołączona do pobieranych dokumentów z serwera
- e-mail i list F VAT papierowa dołączona do dokumentów w przesyłce
- F VAT wystawiana jest zgodnie z danymi podanymi w formularzu w zakładce "dane do F VAT". Wszelkie korekty związane z błędnym wypełnieniem formularza wysyłane są na koszt Zleceniodawcy.
- Zgłoszenie reklamacji składanej przez Klienta w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Usługi, powinno zostać sporządzone w formie pisemnej oraz zawierać kod/numer zamówienia, dane Klienta: adres e-mail, numer telefonu, imię i nazwisko osoby do kontaktu, firma, przedmiot reklamacji, okoliczności uzasadniające reklamację.
- Reklamacje można przesyłać za pomocą strony kontakt wybierając "Reklamacja" lub listownie przesyłając na adres rejestryonline.pl 41-200 Sosnowiec, skrytka pocztowa 81.
- Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni roboczych.
- Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana do Użytkownika na adres podany przez Użytkownika w reklamacji.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu reklamacji do 21 dni w przypadku, gdy rozpoznanie reklamacji wymaga wiadomości specjalnych lub napotyka przeszkody z przyczyn niezależnych od Usługodawcy. O wydłużeniu takim Użytkownik zostanie poinformowany, z podaniem przyczyny wydłużenia oraz podaniem nowego terminu rozpatrzenia reklamacji.
- Reklamacje co do zawartości otrzymanych dokumentów / informacji urzędowych, należy składać do właściwych urzędów. Usługodawca jedynie pośredniczy w przekazywaniu tych dokumentów / informacji z urzędów do Zleceniodawcy i jako osobny / nieuprawniony podmiot nie może reprezentować Zleceniodawcy w tych instytucjach.
- Zleceniodawca będący konsumentem składając Zamówienie wyraża zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem 14 dni od złożenia zlecenia w związku z czym, nie przysługuje mu prawo do odstąpienia od umowy.
- Zgodnie z art. 38 pkt. 13) ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827) Użytkownikowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie Usługi zawartej na odległość, jeżeli wyraził zgodę na rozpoczęcie świadczenia Usługi przed upływem terminu 14 dni na odstąpienie od umowy i został poinformowany o utracie prawa do odstąpienia przez Usługodawcę.
- Z uwagi na istotę usług świadczonych w serwisie www, Usługodawca informuje, że nie przysługuje Użytkownikowi będącemu Konsumentem prawo do odstąpienia od Umowy o usługi rejestryonline.pl jako umowy zawieranej na odległość, albowiem przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana (zawierająca indywidualne cechy oraz dane), w tym wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta (specyfikacja zamówienia), służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
- Przykładowy wzór druku odstąpienia od umowy znajduje się jako załącznik do niniejszego regulaminu.
- W przypadku anulowania/rezygnacji ze zlecenia przez Zleceniodawcę, przed jego zrealizowaniem zwrot wpłaconych środków za zlecenie zostaje pomniejszony o poniesione koszty przez Zleceniobiorcę związane z realizacją zlecenia. W przypadku KRK wynoszą one wartość opłat urzędowych/sądowych + prowizja za płatności elektroniczne + koszty kuriera – jeżeli był zamówiony.
- W przypadku anulowania/rezygnacji z realizacji zlecenia przez Zleceniodawcę (z winy/nie dopatrzenia Zleceniodawcy) po zrealizowaniu zlecenia, zwrot wpłaconych środków za zlecenie nie może być uwzględniony, chyba że zamówienie zostało zrealizowane błędnie. W takim wypadku środki zostają zwrócone w 100%.
- W przypadku anulowania/rezygnacji z realizacji zlecenia przez Zleceniodawcę (z winy/nie dopatrzenia Usługodawcy) zwrot wpłaconych środków za zlecenie zostaje wykonany w pełnej wpłaconej kwocie 100%, pod warunkiem iż otrzymany dokument zostanie niezwłocznie zwrócony Usługodawcy, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpiono od umowy.
- Jeżeli wpłata środków nastąpiła poprzez serwis płatności elektronicznych polecenie zwrotu środków zostanie przekazane w przeciągu 7 dni roboczych od otrzymania dyspozycji zwrotu środków. W innym przypadku środki zostaną zwrócone na numer rachunku bankowego z którego otrzymano wpłatę w terminie do 7 dni.
- Kontakt z Usługodawcą odbywa się poprzez przygotowany w tym celu formularz kontaktowy oraz poprzez infolinie, która czynna jest w godzinach pracy Usługodawcy.
- Usługodawca ma prawo do zmiany treści niniejszego Regulaminu, w szczególności w przypadku:
- Zmiany przepisów prawa
- Wydania orzeczeń mogących mieć wpływ na określone treścią umowy prawa i obowiązki stron albo takich, które mogą wpłynąć na sposób świadczenia Usługi,
- Zmiany warunków technicznych świadczenia Usług,
- Zmian organizacyjnych po stronie Usługodawcy,
- Jeżeli część Regulaminu utraci swą ważność, wówczas pozostała jej część będzie nadal obowiązywała między Stronami, chyba, że świadczenie Usług bez części które utraciły moc jest niemożliwe do wykonania.
- W przypadku kolizji postanowień niniejszego Regulaminu z prawami Konsumenta wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, prawa Konsumenta znajdują zastosowanie przed postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- Usługodawca oświadcza, iż nie przechowuje w bazie danych, informacji uzyskanych z urzędów i instytucji państwowych.
- Korzystanie z niniejszego serwisu, jest jednoznaczne z tym, iż Zleceniodawca zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu i akceptuje jego warunki.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do wysyłania na podane przez Zleceniodawców / Klientów adresy poczty e-mail informacji dotyczących systemu rejestryonline.pl oraz informacji dotyczących podmiotów bezpośrednio powiązanych z działalnością Usługodawcy.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w ofercie, cenniku i niniejszym Regulaminie w dowolnym momencie. Wszystkie zmiany w ofercie i Regulaminie zaczynają obowiązywać w momencie ich wprowadzenia.
- Użytkownik składając zamówienie wyraża bezwarunkową zgodę na treść niniejszego Regulaminu.
- ¯adna ze stron nie będzie uznana za niewywiązującą się z treści niniejszego regulaminu w przypadku, gdy nie będzie w stanie spełnić zobowiązania wynikającego z regulaminu z powodu działania siły wyższej, a w szczególności z powodu pożaru, trzęsienia ziemi, powodzi, epidemii, strajku powszechnego, zamieszek powszechnych, naturalnej katastrofy, embargo, wojny lub z powodu innych okoliczności pozostających poza kontrolą stron.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002, Nr 144, poz. 1204).
- Regulamin niniejszy podlega prawu polskiemu i to prawo będzie stosowane w razie sporów wynikających lub pozostających w związku z postanowieniami regulaminu. Spory powstałe między Zleceniodawcą a Usługodawcą, a wynikające lub pozostające w związku z mocą, interpretacją lub stosowaniem Regulaminu lub niektórych jego postanowień będą rozstrzygane uprzednio przez strony w drodze negocjacji. W przypadku niemożności polubownego rozwiązania sporu strony poddają rozstrzygnięcie sporu wynikającego z realizacji niniejszego Regulaminu Sądowi Powszechnemu właściwemu miejscowo ze względu na siedzibę Usługodawcy.
- W przypadku konsumentów właściwość sądu ustalana jest zgodnie z ogólnymi zasadami prawa cywilnego
-
Usługi rejestryonline.pl skierowane są głównie do użytkowników przebywających na terenie RP i posługujących się językiem polskim. Użytkownicy z innych krajów niż RP również mogą korzystać z usług rejestryonline.pl jednak koszty dostawy / przesyłek dokumentów i informacji mogą ulec zmianie.
Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania na stronie Serwisu Internetowego i zastępuje poprzednio obowiązujące regulaminy Serwisu Internetowego
Załącznik do regulaminu:
Cennik
Regulamin płatności internetowych dotapy.pl
Regulamin płatności internetowych przelewy24.pl
Regulamin płatności internetowych paypal.com
Regulamin płatności internetowych cashbill.com
Regulamin udostępniania wzorów druków, pism i umów
Regulamin rejestryonline.pl
Adresat: Mierzwa Irena MIERZWA GROUP, 41-200 Sosnowiec, skrytka pocztowa 81
lub poprzez formularz na stronie kontakt
o przykładowej treści:
“Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy dostarczania Usługi rejestryonline.pl z datą zawarcia
umowy: ……………………
Numer/kod zamówienia: ……………………
Nazwa firmy: ……………………
Imię i nazwisko: ……………………
E-mail podany podczas wypełniania formularza: ……………………
Podpis
(wymagany tylko w przypadku korespondencji pocztą).
Polityka prywatności serwisu – zobacz tutaj
Klauzula Informacyjna RODO Facebook – zobacz tutaj
Jeżeli posiadasz jakiekolwiek pytania, sugestie czy wątpliwości odnośnie powyższego regulaminu skontaktuj się z Nami. Chętnie odpowiemy, wysłuchamy, wyjaśnimy. Kontakt z rejestryonline.pl lub pisz na adres zlecenia.realizacja(a)gmail.com
Kategoria : rejestryonline