Faq – pytania i odpowiedzi

Centrum pomocy rejestryonline.pl
Najczęściej zadawana pytania związane z funkcjonowaniem rejestryonline.pl i odpowiedzi na nie.

  • 1. Uncategorized
Rozwiń wszystkie | Zwiń wszystkie
  • 1. Czy muszę posiadać podpis elektroniczny aby korzystać z rejestryonline.pl ?
     

    Nie. Na żadnym etapie nie jest wymagane posiadanie podpisu elektronicznego. 

    Czy ta odpowiedź była pomocna ? tak / nie
  • 2. Kto świadczy usługę rejestryonline.pl ?
     

    Usługę rejestryonline.pl świadczy:
    MIERZWA GROUP z siedzibą w 41-200 Sosnowiec, Lipowa 32 NIP 6441681239, REGON: 278070321 wpisaną do Ewidencji Działalności gospodarczej pod numerem 52250 (Obecnie CEIDG)

    Czy ta odpowiedź była pomocna ? tak / nie
  • 3. Co to jest podpis elektroniczny ?
     

    Bezpieczny podpis elektroniczny (podpis kwalifikowany) na mocy ustawy równoważny jest podpisowi własnoręcznemu. Można go używać do podpisywania wszelkiego rodzaju oświadczeń woli, np. PIT-ów, podań, ofert, umów itp. Taki podpis może zostać złożony jedynie przy użyciu certyfikatu kwalifikowanego.

    Aby korzystać z usług rejestryonline.pl nie musisz posiadać podpisu elektronicznego.

    Czy ta odpowiedź była pomocna ? tak / nie
  • 4. Jak odczytać dokument z podpisem elektronicznym ?
     

    Jak zweryfikować podpis elektroniczny?

    1. Zainstaluj program ProCertum SmartSign.
    2. Zainstaluj pobrane oprogramowanie na dysku twardym Twojego komputera.
    3. Uruchom oprogramowanie proCertum SmartSign za pomocą ikony znajdującej się na Pulpicie Twojego komputera.
    4. Naciśnij przycisk Weryfikuj. Przycisk ten znajduje się w menu głównym programu.
    5. Wskaż plik(i) który(e) chcesz zweryfikować. W tym celu naciśnij przycisk Dodaj plik. Aby zweryfikować cały katalog z plikami naciśnij przycisk Dodaj katalog. Wskaż plik(i) / katalog na dysku twardym swojego komputera i potwierdź swój wybór przyciskiem Otwórz. Pliki zostaną umieszczone na liście plików do zweryfikowania.
    6. W celu zweryfikowania podpisu pod wybranymi plikami naciśnij przycisk Weryfikuj znajdujący się w prawym dolnym rogu okna programu.
    7. Poczekaj aż Twój komputer zweryfikuje wszystkie podpisy pod wybranymi dokumentami.
    8. Jeżeli weryfikacja przebiegnie pomyślnie oprogramowanie poinformuje Cię o tym wyświetlając poniższy komunikat.

    Więcej informacji na ten temat znajduje się na stronie producenta oprogramowania

    Czy ta odpowiedź była pomocna ? tak / nie
  • 5. Jak mam odczytać pliki pdf ?
     

    Do odczytania plików *.pdf możesz użyć programów które udostępnione są na Naszej stronie rejestryonline.pl w dziale pomoce.
    Są to darmowe programy, które bez problemu możesz znaleźć w internecie.
    np:. Foxit Reader oraz Adobe Reader
    Możesz też skorzystać z jakiegokolwiek innego oprogramowania które odczyta pliki *.pdf.

    Czy ta odpowiedź była pomocna ? tak / nie
  • 6. Co to jest dokument elektroniczny ?
     

    Dokument elektroniczny - jest to dokument z KRS, RZS, przesłany drogą elektrofoniczną z Ministerstwa Sprawiedliwości opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokument zawiera dokładnie te same informacje co jego drukowany odpowiednik z wyjątkiem pieczątki oraz podpisu.

    Podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą certyfikatu kwalifikowanego oraz złożony za pomocą bezpiecznego urządzenia do składania podpisu elektronicznego, jest równoważny podpisowi własnoręcznemu. Wymagania ustawy i przepisów wykonawczych dotyczą m.in. poziomu zabezpieczeń sprzętu, niepowtarzalności pewnych danych i metod obsługi klientów.
    Internetowe wydruki z Krajowego Rejestru Sądowego mają takie samo znaczenie prawne jak papierowe odpisy, wyciągi i zaświadczenia.

    Dokumentem takim posługujemy się w formie elektronicznej. Możemy go też wydrukować - jednak na wydruku brak będzie informacji o podpisie.

    Program do odczytu podpisu elektronicznego znajdziesz tutaj

    Czy ta odpowiedź była pomocna ? tak / nie
  • 7. W jaki sposób mogę odebrać dokumenty ?
     

    Do wyboru są następujące możliwości :

    1. Poczta Polska list polecony priorytet - na poczcie lub u listonosza
    2. Kurier
    3. E-mail - wysyłana jest informacja o dostępności dokumentów na serwerze do pobrania
    4. E-mail oraz list - połączenie opcji nr 1 i 3
    Czy ta odpowiedź była pomocna ? tak / nie
  • 8. Co mam zrobić jeżeli w płatnościach nie ma mojego Banku ?
     

    W takim przypadku prosimy o wybranie następujących możliwości :

    • Przelew z dowolnego banku / konta
    • Zapłać na Poczcie
    • Zapłać w Żabce
    • Moje Rachunki - zapłać w supermarkecie
    • Wpłata bezpośrednia na konto rejestryonline.pl 

    Przy wykorzystaniu powyższych forma płatności prosimy o przesłanie potwierdzenia wpłaty faksem na numer (022) 292-37-19 w celu przyspieszenia realizacji zamówienia

    Czy ta odpowiedź była pomocna ? tak / nie
  • 9. Jak długo muszę czekać na realizację zlecenia ?
     

    Wykaz usług oraz czas ich realizacji znajduje się w regulaminie usług rejestryonline.pl.

     

    Czy ta odpowiedź była pomocna ? tak / nie
  • 10. Czy dokumenty uznawane są przez instytucje i urzędy?
     

    Tak! Dokumenty są w 100% oryginalne i uznawane przez wszelkie instytucje Państwowe.

    Czy ta odpowiedź była pomocna ? tak / nie
  • 11. Rejestr zastawów sądowych - cyfra 0 i literka O w numerze VIN
     

    Uprzejmie informujemy iż w systemie rejestrów sądowych nie figuruje cyfra „0”.
    Z automatu cyfra ta zamieniana jest na literę „O”

    Przykład

    Pojazd o numerze VIN: 5GRGN228X8H104036
    W momencie dokonywania wpisu do RZ figuruje z numerem VIN 5GRGN228X8H1O4O36
    Cyfra 0 zamieniana została na literę O

    Sprawdzający ten pojazd w RZ wpisuje nr 5GRGN228X8H104036
    Jednak otrzymuje informację o numerze 5GRGN228X8H1O4O36

    Czy ta odpowiedź była pomocna ? tak / nie


Wpisz czego szukasz

Pomoc | Konsultant | Kontakt

Potrzebujesz pomocy, masz pytania?

Telefony czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 09.00-17.00

Informujemy, iż w trosce o jak najlepszą jakość usług, świadczonych przez rejestryonline.pl rozmowy telefoniczne mogą być rejestrowane.

Masz problem z dodzwonieniem się ?
pisz, lub skorzystaj z aplikacji Wowapp.

Mamy przyjemność poinformować, iż jako pierwsi na rynku umożliwiamy kontakt z rejestryonline.pl za pośrednictwem aplikacji mobilnej WowApp. Obecnie możesz kontaktować się z rejestryonline.pl za pośrednictwem WowApp.
mac
ios
nadroid
windows
?>

  • Fatal error: Call to undefined function backlinks_links() in /home/bowmi/public_html/rejestryonline.pl/wp-content/themes/enigma/footer.php on line 193