Centrum pomocy rejestryonline.pl
Najczęściej zadawana pytania związane z funkcjonowaniem rejestryonline.pl i odpowiedzi na nie.
- 1. Uncategorized
- 1. Rejestr zastawów sądowych - cyfra 0 i literka O w numerze VIN
Uprzejmie informujemy iż w systemie rejestrów sądowych nie figuruje cyfra „0”.
Z automatu cyfra ta zamieniana jest na literę „O”Przykład
Pojazd o numerze VIN: 5GRGN228X8H104036
W momencie dokonywania wpisu do RZ figuruje z numerem VIN 5GRGN228X8H1O4O36
Cyfra 0 zamieniana została na literę OSprawdzający ten pojazd w RZ wpisuje nr 5GRGN228X8H104036
Jednak otrzymuje informację o numerze 5GRGN228X8H1O4O36Taka sama sytuacja ma miejsce w numerach rejestracyjnych i innych numerach identyfikujących dany przedmiot zastawu.
Czy ta odpowiedź była pomocna ? tak(0) / nie(0) - 2. Kto świadczy usługę rejestryonline.pl ?
Usługę rejestryonline.pl świadczy:
MIERZWA GROUP z siedzibą w 41-200 Sosnowiec, Lipowa 32 NIP 6441681239, REGON: 278070321 wpisaną do Ewidencji Działalności gospodarczej pod numerem 52250 (Obecnie CEIDG)Czy ta odpowiedź była pomocna ? tak(2) / nie(2) - 3. Jak odczytać dokument z podpisem elektronicznym ?
Jak zweryfikować podpis elektroniczny?
- Zainstaluj program ProCertum SmartSign.
- Zainstaluj pobrane oprogramowanie na dysku twardym Twojego komputera.
- Uruchom oprogramowanie proCertum SmartSign za pomocą ikony znajdującej się na Pulpicie Twojego komputera.
- Naciśnij przycisk Weryfikuj. Przycisk ten znajduje się w menu głównym programu.
- Wskaż plik(i) który(e) chcesz zweryfikować. W tym celu naciśnij przycisk Dodaj plik. Aby zweryfikować cały katalog z plikami naciśnij przycisk Dodaj katalog. Wskaż plik(i) / katalog na dysku twardym swojego komputera i potwierdź swój wybór przyciskiem Otwórz. Pliki zostaną umieszczone na liście plików do zweryfikowania.
- W celu zweryfikowania podpisu pod wybranymi plikami naciśnij przycisk Weryfikuj znajdujący się w prawym dolnym rogu okna programu.
- Poczekaj aż Twój komputer zweryfikuje wszystkie podpisy pod wybranymi dokumentami.
- Jeżeli weryfikacja przebiegnie pomyślnie oprogramowanie poinformuje Cię o tym wyświetlając poniższy komunikat.
Więcej informacji na ten temat znajduje się na stronie producenta oprogramowania
Czy ta odpowiedź była pomocna ? tak(0) / nie(0) - 4. Co to jest podpis elektroniczny ?
Bezpieczny podpis elektroniczny (podpis kwalifikowany) na mocy ustawy równoważny jest podpisowi własnoręcznemu. Można go używać do podpisywania wszelkiego rodzaju oświadczeń woli, np. PIT-ów, podań, ofert, umów itp. Taki podpis może zostać złożony jedynie przy użyciu certyfikatu kwalifikowanego.
Aby korzystać z usług rejestryonline.pl nie musisz posiadać podpisu elektronicznego.
Czy ta odpowiedź była pomocna ? tak(0) / nie(0) - 5. Jak mam odczytać pliki pdf ?
Do odczytania plików *.pdf możesz użyć programów które udostępnione są na Naszej stronie rejestryonline.pl w dziale pomoce.
Są to darmowe programy, które bez problemu możesz znaleźć w internecie.
np:. Foxit Reader oraz Adobe Reader
Możesz też skorzystać z jakiegokolwiek innego oprogramowania które odczyta pliki *.pdf.Czy ta odpowiedź była pomocna ? tak(0) / nie(0) - 6. Co to jest dokument elektroniczny ?
Dokument elektroniczny - jest to dokument z KRS, RZS, przesłany drogą elektrofoniczną z Ministerstwa Sprawiedliwości opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokument zawiera dokładnie te same informacje co jego drukowany odpowiednik z wyjątkiem pieczątki oraz podpisu.
Podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą certyfikatu kwalifikowanego oraz złożony za pomocą bezpiecznego urządzenia do składania podpisu elektronicznego, jest równoważny podpisowi własnoręcznemu. Wymagania ustawy i przepisów wykonawczych dotyczą m.in. poziomu zabezpieczeń sprzętu, niepowtarzalności pewnych danych i metod obsługi klientów.
Internetowe wydruki z Krajowego Rejestru Sądowego mają takie samo znaczenie prawne jak papierowe odpisy, wyciągi i zaświadczenia.Dokumentem takim posługujemy się w formie elektronicznej. Możemy go też wydrukować - jednak na wydruku brak będzie informacji o podpisie.
Program do odczytu podpisu elektronicznego znajdziesz tutaj
Czy ta odpowiedź była pomocna ? tak(1) / nie(0) - 7. W jaki sposób mogę odebrać dokumenty ?
Do wyboru są następujące możliwości :
- Poczta Polska list polecony priorytet - na poczcie lub u listonosza
- Kurier
- E-mail - wysyłana jest informacja o dostępności dokumentów na serwerze do pobrania
- E-mail oraz list - połączenie opcji nr 1 i 3
Czy ta odpowiedź była pomocna ? tak(2) / nie(0) - 8. Co mam zrobić jeżeli w płatnościach nie ma mojego Banku ?
W takim przypadku prosimy o wybranie następujących możliwości :
- Przelew z dowolnego banku / konta
- Zapłać na Poczcie
- Zapłać w Żabce
- Moje Rachunki - zapłać w supermarkecie
- Wpłata bezpośrednia na konto rejestryonline.pl
Czy ta odpowiedź była pomocna ? tak(0) / nie(0) - 9. Czy dokumenty uznawane są przez instytucje i urzędy?
Tak! Dokumenty są w 100% oryginalne i uznawane przez wszelkie instytucje Państwowe.
Czy ta odpowiedź była pomocna ? tak(1) / nie(0) - 10. Czy muszę posiadać podpis elektroniczny aby korzystać z rejestryonline.pl ?Czy muszę posiadać podpis elektroniczny aby korzystać z rejestryonline.pl?
Nie. Na żadnym etapie nie jest wymagane posiadanie podpisu elektronicznego czy też profilu zaufanego e-puap
Czy ta odpowiedź była pomocna ? tak(30) / nie(2)